Mindful Yoga ná Zwangerschap

Geef jezelf rust en ruimte om te genieten

Je baby is totaal afhankelijk en het is heerlijk om jezelf de tijd te geven om te wennen aan alle veranderingen. En vooral veel te rusten en ook je lijf de tijd te geven  bij te komen. We kun je  al snel na de bevalling beginnen met oefeningen om de bekkenbodem te versterken.

Na een week of 4-6 ben je welkom op de mam&baby yoga en/of de babymassage samen met je kindje. Tijdens de twee lessen mam&baby yoga, doe je niet alleen yoga met je baby, je krijgt ook zelf opbouw oefeningen om o.a. de balans in je spieren te herstellen met o.a. trainen van de bekkenbodem, rug, nek en schouders.

Veel ‘jonge’ moeders willen mindfulness en yoga combineren.

Je bent je meer bewust van alle veranderingen in je leven, de drukte en spanning die het oppakken van je ‘normale leventje’ met de zorg voor jonge baby met zich meebrengt. Dan kan het een verademing zijn om 1 uur per week even helemaal ‘bij te tanken’. Mindful yoga kan je ondersteunen en zorgt ervoor dat je bij jezelf blijft

Postnatale yoga doen (ook bij bij fysieke klachten).

Eenzijdige belasting, veel zitten, psoas en bekkenbodemspieren, maar ook lifestyle klachten als chronisch lage stressklachten waar je niet of nauwelijks bewust van bent,  kunnen disbalans mét daarbij behorende klachten veroorzaken als lage rug- en bekkenklachten, hoofdpijn, vermoeidheid, slaapproblemen, lage weerstand en moeite om controle los te laten.

Interesse in het volgen van mindful yoga?

Kijk bij lessen en tijden. Er zijn 7 lessen per week.